Városlista
2021. október 23, szombat - Gyöngyi

Hírek

2021. Július 13. 14:59, kedd | PR

Megújult a Village Media weboldala

Megújult a Village Media weboldala

213 hiperlokális sajtótermék, 97 tv csatorna, 136 helyi hírekkel foglalkozó weboldal, valamint 52 tematikus magazin – megújult a Village Media weboldala

A Village Media hirdetők és médiaügynökségek számára elsősorban hiperlokális médiafelületek integrált hirdetési megoldásaival vált ismertté, de az elmúlt években jelentősen kibővült tematikus portfólióval, egyedi hirdetői igények testreszabott kiszolgálásával meghatározó szereplővé vált a médiafelületeket elsősorban mennyiségi paraméterek mentén értékesítő saleshouse vállalkozások piacán.

A megújult weboldal mutatja a Village portfólió országos lefedettséget nyújtó hiperlokális tartalomszolgáltatóit, amelyek az elérhető célcsoportot lakhelyük szerint határozzák meg. A hirdető a helyi sajtó, televízió, rádió és online platformok hirdetési felületeinek felhasználásával, lokális kampányüzeneteivel elérheti a célzott lakosságot, de ezen felületek együttes használatával a Village Media országos lefedettséget biztosít számukra.

Kutatási adatok alátámasztják, hogy a lakosság kiemelten érdeklődő a helyi hírek iránt, melyet jelenleg leginkább a helyi regionális televíziók, helyi rádiócsatornák, sajtótermékek és a kifejezetten lokális közéleti hírekkel foglalkozó weboldalak felületei közvetítenek. A hiperlokális médiumok a magyar lakosság több mint felét érik el. A 18 év feletti korosztály esetében a megkérdezettek 62,6%-a fogyasztja rendszeresen ezeket a lokális médiatermékeket. (Kantar-TGI 2020.I-IV. negyedév)

A helyi média preferálását a természetes lokálpatriotizmuson felül a helyi vonatkozású események iránti érdeklődésük is kiválthatja. Emellett fontos szempont, hogy kifejezetten az életüket befolyásoló friss, naprakész, pontos, megbízható információkat tudják elérni ezeken a felületeken.

A postaládákba ingyenesen terjesztett lapok olvasottságára vonatkozó kérdéskörben a 18-75 éves korcsoport válaszadói 58,5%-a rendszeresen átnézi ezeket a sajtótermékeket. (Kantar-TGI 2020.I-IV. negyedév)

A lokális hírek a pandémia alatt a tájékoztatás fontossága okán még nagyobb jelentőséggel bírtak, és nem utolsósorban még a lezárások idején is biztonságosan jutottak el olvasótáborukhoz. Emellett a legtöbb kiadó digitálisan is elérhetővé tette ezeket a sajtótermékeket.

A helyi TV csatornák jelentős műszaki fejlesztésekkel felzárkóznak a legmodernebb digitális technológiával rendelkező országos csatornákhoz, saját weboldalukon és közösségi médiában is stabil olvasókört toboroztak, tartalmaikat ezen felületeiken is naprakészen közzéteszik. A műsorok, riportok többsége elérhető a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon és ezzel további célközönséget is elérnek a régióban és a régió iránt érdeklődők körében. A kampányüzenetek hatékony közvetítése ezen esetekben a csatornák műsor-struktúrájában elhelyezett hirdetések és az alternatív digitális platformok nyújtotta reklámmegjelenési lehetőségek szinergiájában rejlik.

A Village Media tematikus portfóliójának elemei is részletes információkkal jelennek meg a weboldalon. A portfólió ezen elemei a becsült elérési adatok mellett az olvasók érdeklődési köre által határozza meg pontosan az elérhető célcsoportokat. Üzleti, közéleti, ismeretterjesztő, szakágazati, életmód kiadványok és weboldalak felületei alkotják a Village Media egyre színesebb és jelentős eléréseket biztosító egyedi hirdetési csomagajánlatait, amelyekben a display típusú megjelenések mellett a hirdetői igények teljeskörű kiszolgálásának érdekében a tartalmi típusú megjelenésekre is nagy hangsúlyt fektetnek.
www.villagemedia.hu

Ezek érdekelhetnek még

2021. Október 15. 13:21, péntek | PR

Ismét MagyarBrands díjas a Jánosik Kft.

Ötödször nyerte el a MagyarBrands díjat a Jánosik és Társai Kft. - tájékoztatott Jánosik Lajos, a Jánosik és Társai Kft. tulajdonosa.

2021. Október 11. 12:58, hétfő | PR

Scarlett Johansson 50millió dollárt követel a Disneytől - a miértekre Daphne Chaung és Lauren Kelly válaszol a BrandFestivalon

Scarlett Johansson - a Fekete Özvegy című film főszereplője - bepöccent, amikor kiderült, hogy a Disney ugyanazon a napon tette elérhetővé a filmet a Disney+ alkalmazáson, mint amikor a mozikba is megérkezett.

2021. Október 08. 09:18, péntek | PR

Mit tanult az emberiség, és főleg a fiatalok a járványból?

Különleges helyszínen, a Marketing Summit Hungary-n rögzítették a Lounge Group szakmai podcastjének, az L20-nak a jubileumi adását.

2021. Október 05. 12:28, kedd | PR

Egy „apróságba” bukott bele Donald Trump

A járvánnyal kapcsolatos kommunikáció áll annak háttérében, hogy Donald Trump elveszítette az amerikai elnökválasztást.